RSS

Monday 10 September 2012

<<< HATI MANUSIA >>>

juz nak kongsi cerita skit..aper yang aku rase skang x rase ketidakpuasan hati....maybe pendapat semua org berbeza aku x nafikan tp nak nilai org pun biarla kena dgn tempatnye...klu leh dengar la citer kedua-dua belah pihak..jgn dgr sebelah pihak lps tue terus judge org tue mmg bermasalah.....

benda nie berlaku dekat diri aku sendiri...aku sendiri x kate diri aku nie betul tp klu leh dgr penjelasan aku dulu...nie tidak tanye ngan musuh yg dlm selimut dpn baik belakang mcm hampeh.....( marah nie aaaarrrrgggghhhhhh )

Hanya Tuhan jer yg tau betapa marahnye aku smp aku jd seorang yg pendiam dlm opis.....slhnye bile aku dpt pergi kursus n pergi periksa KPSL....pada aku la jgn dengki dgn org klu awak sendiri x leh nak nilai diri awak sendiri.....

aku sebenarnye x ader la nak marah sgt klu aku xkena panggil ngan peg..aku x kisah sgt tp sebab ader org x puas ati ngan aku duk mengadu ngan org atasan aku panas la kan...
start dr bln 6 smp skang aku adalah seorang pekerja yg pendiam n tidak berckp kecuali hal kijer...(kena ckp gak la....)

aku nie jenis klu aku x usik org org tue pun mcm tue aku ok jer...tp bile tetiba org usik aku n menyakitkan hati aku...aku akn terus menyentap n x akan bertegur kecuali hal kijer.....( kena percaya bab aku mmg mcm tue )

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright memoryofmrsoniechiwa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .