RSS

Friday 3 August 2012

<< 13 Ramadhan Sudah >>

Alhmadulillah da 13 Ramadhan da ar nie....walaupun badan letih tp kuatkan diri gak..(mcm budak2 la plak pose)hahahahah....
seminggu pose aku rajin la nak bersahur masuk minggu kedua nie aku mcm x ader selera nak mkn nasi..juz minum susu n kurma jer...tp alhamdulillah la leh tahan smp waktu berbuka....

Persiapan ar rase semua da siap kecuali

i) kemas rumah ( da mcm tongkang pecah da lame x mengemas rumah )

ii) Kuih raye ( xminat sgt nak membeli nie..nnt mintak kat mak jer la) hahahaha

tue jer la pun yg belum wat..tahun nie x nak wat aper2 sgt bab tahun nie aku n family nak bercuti ke Langkawi...huhuhuuhu
org len beraya kami g bercuti...saje jer senang x payah nak amek cuti bnyk kali...tahun nie turn aku cuti jd aku amek cuti pnjng skit.....almaklum la balik raye ikut turn jd tahun nie turn lik kl...sonok nak raye ngan mak...hahahahaha

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright memoryofmrsoniechiwa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .