RSS

Tuesday 24 July 2012

<<< PERASMIAN IPD TAIPING >>>

Pada 09/07/2012 IPD Taiping ader wat Majlis Perasmian setelah hampir 2 tahun aku kijer kat bangunan baru nie baru nak rasmi....  aku hanya terlibat 3 hari sebelum hari perasmian..bkn wat aper pun juz wat tagging tuk VIP....punya semangat wat tagging sampai lik lmbt last2 tagging tue x digunapakai....macam >>>>>

Hari Perasmian plak dan2 nama terlibat ngan bagi "Guddies"...mmg x la..almaklumla ramai sgt org besar2 nie...kang len plak yang jadi....tp seb bek last minit dapat arahan juz letak jer "Guddies" tue kat tempat duduk meja makan...SELAMAT....

aku nak kongsi gambar2 yang aku amek mase Hari Perasmian..tp x bnyk la...

 ayu sgt kakak aku sorang nie

 senyum di pagi hari.....

 posing bersama pegawai

 iklan gigi...

 kiri kanan kiri...

 makcik tue pun nak posing skali...

org kuat PDRM...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright memoryofmrsoniechiwa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .