RSS

Tuesday 20 December 2011

" 19/12/2011 uuuupppppsssss 2 tahun sudah "

dalam x sedar usia perkahwinan aku n hubby da pun 2 tahun....rase mcm sekejap jer...lagi2 bile famili kami da tambah lagi sorang...

Kami kenal x lama terus...tp aku boleh terus amek keputusan nak kawen ngan dia...perkenalan kami bermua dlm internet ( CINTA INTERNET )... dulu aku sll x percaya pada cinta internet tp akhirnya aku sendiri leh "TERJATUH" cinta la plak kat mamat nie....
" dulu bkn mcm nie la hubby aku nie...( dulu keding ) hahahahahaha
Awal perkenalan kami juz berkomunikasi kat alam maya jer..bab aku kat kl dia plak kat Taiping..dia pun mcm aku gak kijer goment..dlm masa 3 bulan kami kwn kami terus bertunang....

( maaf x ader gambar tunang )

Kami bertunang 1 tahun..dlm mase 1 tahun tue mcm2 jd (bab kate org tue nie) bile da darah manis nie ramai la nak dekat n banyak gak la dugaannye...bnyk dugaan yg aku terima sepanjang menguruskan hal kawen...tp kuatkan hati n jgn pikir negatif...walaupun aku sll naik angin ngan laki aku lu...tp alhamdulillah dia paham kerenah aku...dan bertahan ngan perangai aku...


19122009 dap dup dap dup....tepat jam 1500hrs aku mula di makeup...dlm hati hanya Tuhan jer yang tahu...bile semakin dekat aku akan dinikahkan semakin laju degup jantung aku...


( nmpknye jerawat besar aku ) malunya...

saat dinikahkan...
doakan utk kami....amin


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright memoryofmrsoniechiwa 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .